Internet är tillbaka

som rubriken säger fick vi tillbaka internet idag vet inte vad som var felet var men huvudsaken är att det är tillbaka. 
 
Dagen idag var helt okej jag har inte varit trött men själva skoldagen var lite seg.. Jag slutade 14.15 idag så jag gick till konsum köpte en glass & lite annat sen gick jag tillbaka & som tur hade jag Emilia som földe med så jag slapp gå ensam. ♥ Jaja åkte hem & började städa lite & nu har jag dammsugit, fixat lite i köket, gjort buren & nu ska jag snart fixa köket. Ska äta ockå sjukt hungrig magen bara låter. Efter maten ska jag göra SO läxan how fun.. 
annars blir det bara sängen, wihoo.
 
Imorn är det fredag & äntligen helg wihoo, ska vara med Nathalie hela helgen så glad det kommer bli bäst haha sleep all day ♥ Nej kanske drar ner till gymmet & inviga det har aldrig gymmat förut haha kommer gå åt helvete.
kommer bli en toppen helg puss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback