Hockey Torsdag

Klockan är redan sex & jag har sovit bort hela dagen. Jag somnade vid typ halv nio i morse & vaknade ungefär vid fyra.. Bra Anna good job. Så jag har inte gjort något speciellt kollat på film kom inte på vad den heter med den var bra, lite rolig. Annars idag blir det bara hockey, AIK - HV71 & sen JVM♥ Ska bli kul & se AIK - HV för det är bara jag som hejar på HV.. Haha vilket betyder att HV måste krossa dem annars kommer jag gå under så jag har inte sagt något till dem bara att jag hoppas att dem vinner. ♥ Det är vad som händer, jag ska uppdatera senare så ni vet.
 
Imorn är det fredag & jag ska till mormor & morfar på lunch klockan ett så kanske inte uppdaterar så mycket på förmiddagen, puss & kram lingonbanan♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback