Hemma igen

Kan säga en sak & det är att jag är hemma & det är hur skönt som helst. Bussresan gick bra, sov typ hela tiden så det gick fort. ♥ Nu när jag är hemma har jag varit lite med mina marsvin, jag har ätit & jag ska se JVM finalen mellan Sverige - Finland & säger bara en sak & det är att sverige vinner & tar det förbannande guldet. Ja det är vad som händer ikväll kommer somna fort är jätte trött har sovit ca 2 timmar.. jätte bra lilla jag har vänt på dygnet helt under lovet så första skolveckan kommer bli ett helvete när det gäller sömnen.. Jaja allt är toppen..
 
Imorn är det måndag & jag ska till Nathalie. Har bestämt mig att ta en promenad till henne bara rensa huvudet lite.. Så jag ska försöka sova ut vakna vid tolv & fixa mig sen gå. Kommer bli en underbar dag om inte något kommer i vägen så håller tummarna ♥
 
Ha en bra kväll så hörs vi imorn, kyss & smek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback