Har bara inte orkat..

Hello alla där ute, idag är det onsdag & det har varit en lång dag.. Skolan har varit seg sen efter gick jag & mötte min syster som färgade håret på Camilla salongen eller var det nu heter. Sen åkte jag med Linnéa & Mirkka till granngården & köpte hubdmat & lite till, fick en ny mössa love it ♥ 
Så kvällen planer ja det blir, Plugga, prata med bästis i telefon & sen kolla två Pretty little liars & jag har bestämt mig att kolla om gossip girl så nu kan jag drukna i Chuck Bass ♥ 
 
Igår var jag med Emilia hade det jättebra där inte för att vi gjorde något men ändå. Orkade bara inte blogga det kom ju lite små inlägg men inte riktigt samma som stora intressanta eller ja inte för att mina är så intressanta.. Men ni fattar vad jag menar. Ska sätta igång med mitt så hörs vi! 
kyss
vrid på huvudet folk.. Bild från idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback