First day

Ja idag är det den 7/1-14 vilket betyder att jag började i skolan igen efter ett bra jullov. Känner att jag inte är redo för skolan inte än, jag vaknade med ångest & ville bara ligga kvar i sängen.. Okej jag kanske alltid vill det men idag var det inte bra. Dagen var sådär ganska seg & jag insåg hur mycket jag har glömt under lovet vilket inte var så kul.. Har massor att ta igen, sen har jag en biologi redovisning som jag & Nathalie måste göra klart tills nästa vecka kommer gå åt skogen kan ju lika väl sätta ett F i biologi.. Ångest Ångest lite mera ångest..
 
Nu sitter jag i min säng & har kollat det nya teen wolf avsnittet & det var så bra längtar tills nästa tisdag redan ♥
Nu ska jag packa upp min väska & städa lite sen ta fram biologin så jag vet på ett ungefär vad jag ska göra, hatar allt redan vill bara krypa ner under täcket med massor av One Tree Hill ♥
Det är ju bra att man har det så kallade fake leendet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback