cp fredag

fyfan denna fredag är fan inte rolig.. Skolan var okej men nu kvällen. Är hemma & är barnvakt åt min lillebror & hans kompis, vill bara sova men kan inte. Så sitter & skickar fula snaps till Ronja & försökte få tag på Nathalie men inget svar säkert fel på min telefon.. Jaja ska se något gossip girl avsnitt eller bara lyssna på musik. Ska iaf gå ut med Vovvarna snart sen ja tråka ihäj mig & vänta tills jag får sova. 
 
imorn är det ju lördag & jag hade kanske tänkt att dra ner på stan en sväng vi får se måste hitta två födelsedags presenter & sen ska jag kanske till ica Maxi om jag inte gör det i veckan. Kanske inte ens drar ner på stan mina planer brukar ju ändras i typ sista minuten eller något så vi får helt enkelt vänta tills imorn! ♥ 
Hoppas eran fredag var mycket bättre än vad min har varit, puss !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback