bra helg

 Ja en så länge är det en bra helg, min fredag var toppen sov hos Lova, vi kollade film, drack iste & åt fruktsallad. 
Vi kollade på the first time tyckte den var bra & lite pinsam men jag älskar Dylan O'brian som är med i den & det gjorde filmen lite bättre. ♥ Sen gjorde vi inte så ycket mer, vi lagade mat, lyssnade på bra musik & kollade mer film. Dock så fick jag huvudvärk & Lova var trött så vi skulle sova lite men när vi skulle vakna hade jag fortfarnade huvudvärk så jag somnade om, jag vaknade nio idag.. 
 
Så idag lördag, jag åkte hem vid halv ett & pradade lite med min storasyster & bara latade mig fick världens mensvärk så jag ville typ dö. Ja sen har jag åkt & hämtat hö till marsvinen & stampe, nu är jag hemma igen & bara kollar lite på datorn, ska ha film mys med Linnéa om hon inte är för trött/bakis haha ♥ Kommer bli en bra kväll & en fortsatt bra helg. puss till er & hoppas eran lördag bli hur bra som helst.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback