8/1-14

Hallå alla där ute, vad gör ni? Har ni en bra kväll? Det har iaf jag eller sådär har inget jävla internet hemma det har försvunnit våra grannar har inget heller.. Jag svär har dem klippt av någon internet kabel så dödar jag dem det har redan hänt en gång ja inte att jag döda dem som gjorde det men att internet försvan i en vecka.. Så händer det igen så kommer jag gå under.. Tur att jag kan använda mig av internerdelning med telefonen Thanks for that♥ 
 
Jaja dagen i sig har varit bra men jag har varit väldigt seg så idag blir det sängen tidigt skippar Paradise hotel & kollar på det imorn för jag kommer inte palla det ska upp kl 06.00 & gå ut med hundarna sen till skolan som vanligt wihoo nej känner la mer blää kill me. Nej som jag skrev dagen idag var okej efter skolan gick jag till Camillas salong där min syster färgade håret sen tog vi bussen hem. great day. 
Ska äta snart sen ska jag kolla det nya Pretty little liars avsnittet är så nyfiken så wihoo, sen promenad med vovarna & stora syster sen sängen. ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback