Godnatt :)

Hejsan alla. Ligger i min säng & kollar runt på mobilen ska snart sova. Min helg har varit perfekt men kommer inte skriva mer om den för jag orkar inte.. 

Idag var jag med Nathalie tills klockan två. Jag gick vidare till Lova för jag skulle prata med henne men struntade i det, vi kollade bara film & skrattade massor, var med henne i ungefär fem timmar. Haha åkte hem gick över till Sussie för hon fyller år så fikade & sen gick jag hem. 
 
Har kollat klart the last song så sjukt bra men så jävla sorglig gråter så ögonen svullnar. ❤️ Har även pratat med min syster & masserat hennes fötter så nu är det dags för sängen börjar 10 imorn & jag får äntligen sova ut för pappa är ledig happy!! 
Jaja godnatt på er puss. ❤️ 
Bild från igår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback