Färgat hår & nopprade ögonbryn

Hejsan alla, ligger i min säng & bara myser med musik. Hade tänkt att kolla lite one tree hill innan jag somnar bara ta det väldigt lugnt dem sista timmarna. 
 
Idag var en helt okej dag, jag hade skoljoggen gick tre varv & är väldigt glad att den är över. Sen gick jag med nathalie hem, duscha, fixade mig lite sen tillbaka till skolan. Vi pratade först om ordningsregler & likhetsbehandlingar typ, men ska inte skriva mer på den punkten för jag kommer skriva en bok. Har så mycket känslor runt just "likhetsbehandling". Jaja efter det hade vi lunch & det var seriöst den äckligaste maten jag någonsin har ätit eller det var pizza, asså blää smakade typ gummi blandat med plast. Äcklas fortfarande haha.. men sen kollade vi på film som va helt okej, lite sorglig den hette typ ZoZo eller något. men sen slutade vi & jag var med lova en stund sen åkte jag hem & färgade håret, det blev helt okej mörkare men finns fortfarnade lite brunt tyvärr.. det funkar iaf, sen har jag fixat ögonbrynen så känner mig som en ny människa. Så nu ska jag göra mitt puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback