klant.

Hejj tänkte berätta lite kort om min tråkiga dag.. Skolan gick bra allt var som vanligt liksom förutom att jag fick F på mitt SO prov men har tur som får göra om det imorn. Jag slutande 13.05 så jag gick till stan & köpte presenter till Lova & Michaela så jag har det klart sen hittade jag en klänning till skolavslutningen den är röd ni kanske kan få bild sen. Men när jag testade klänningen så tappade jag mina nycklar i omklädningsrummet & glömde dom & kom på det när jag var hemma. Så jag ska dit imorn efter skolan & kolla om dom fått in något & om inte så måste jag berätta allt för min pappa & han kommer halshugga mig (inte bokstavligt) så hoppas dom är där.. Nu ska jag plugga lite SO & franska för jag ska göra omprov i franska på torsdag & ska försöka sätta ett E nu.. jävla piss franska.. Men jag bloggar senare när jag pluggat & typ kollat gossip girl om jag inte somnar för jag är jävligt trött.. puss love you. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback