Bästa dagen igår

Hejj, hade den bästa dagen på långe igår. Det var ju Valborg & jag var ute med mina vänner. Först gick vi till Stadsparken jag, Lova, Ronja, Emilia & Nathalie men det sög där så Emilia åkte hem, Nathalie & Ronja gick iväg & jag gick & mötte Oscar med Lova. Vi gick lite vilse först men vi hittade han, haha. Sen gick vi & mötte Ronja & Nathalie då var vi med dom hela kvällen vi gick & kollade på brasan & flummade runt, sen när klockan var 22.45 något sånt skulle Nathalie & Ronja gå & köpa pizza så jag & Lova gick hem, Oscar följde med Nathalie & Ronja. Sen var kvällen slut.. Jag & lova åt glass & kollade film men somnade väldigt tidigt men måste säga att det var den bästa kvällen på långe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback