Sorry, sorry

Måste be lite om ursäkt för dålig uppdatering men har typ inte orkat. Kan ju berätta lite kort om dagen, vi hade sovmorgon så vi började 10.40 & måste säga att sova ut det var jävligt skönt. Men vi hade bara tre lektioner så dagen gick rätt snabt. Svenska, SO & idrott.. På idrotten dansade vi ju bugg & jag sög något otroligt med det var kul men jävligt svettigt. Sen efter skolan var jag ju med Lova & vi kollade på pretty little liars (Toby är inte död) Nej men det var det vi gjorde sen drog jag hem & började städa för det var min städdag, så jag tvättade & dammsög lite. Har gjort min franska läxa är otroligt stolt över mig själv för jag brukar aldrig göra den haha.. Men det är ganska kul när jag snackar hemme med Mirkka men det händer inte så ofta haha men när det väl händer. Nu ska jag kolla film & sen sova så vi höres kanske senare eller imorn. puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss. 
Jävligt gammal bild på mig, typ tagen i fyran av Lova.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback