My internet is back !

JAAAAAAAAAAAAA!!! Ni förstår nog inte hur glad jag är just nu AHHHH!!! Så nu kommer det bli mer uppdatering så det blir bra. Kan ju berätta vad jag gjort idag, Jo jag har varit i skolan bara, haft tråkiga lektioner.. Sen åkte jag hem & nu är jag hemma & ska skriva lite fakta om råttor för jag vill så gärna ha två men kommer aldrig få det pga mig & mina marsvin som jag tappat intresset för lite synd men jag lär ju få ha kvar dem.. Jag älskar dom men jag suger på att sköta dom tyvärr, jag är typ en dålig människa.. Nej men jaja, var ganska liten när jag skaffade dom & visste nog inte vad som innebar att ha marsvin men nu är jag äldre & vet men har inget intresse.. Så det är ju jättebra (tummen upp fan) Men ska göra det & sen vet jag inte eller ska typ se PLL tror jag! 
jaja, puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss 
 
 
nej, kolla vad sööt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback