Love life

Sitter i min säng & ska snart äta sen ska jag till skolan. Jag åker med mirkka för jag börjar 8.45 så då får jag åka med henne istället. Jävligt skönt för då slipper jag stressa, men idag vet jag inte vad som händer.. Nathalie kunde ju inte så jag ska kolla på Lova kan eller Ronja för jag tänker inte vänta i en timme på bussen efter skolan. Men om inte det går så kanske jag tar en promenad hem haha. Försöka ta en promenad. Jag ska försöka uppdatera under dagen men vi får se vad som händer & om jag har något intresant att skriva om. Inte för att det jag skriver nu är intresant men ja ni förstår nog. Måste äta nu så höres vi kanske underdagen men annars höres vi på kvällen.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback