I don't wanna be anything other then me.

Hej alla där ute som läser detta. Min dag har varit bra & min dag igår också. Eller nu ljög jag.. Dagen igår var okej & dagen idag var bra till & från. Orkar bara inte vissa saker, allt har bara blivit så komlicerat, man slutar prata med personen som betyder mest för en & sen tar man en paus från sin vän bara för man inte orkar saker. Nu suger livet. Min fredag kommer bli bra, det blir depp musik & glass + film.. Sen imorn är det ju påskafon eller vad det heter & då ska jag till nathalie, det kanske gör mig lite gladare där handlar inte allt om sig själv. Vet inte vad jag ska skriva tyvärr, önska att jag var mer possitiv så ni får ursäkta mig. Men ska försöka vara star men det är inte alltid så enkelt.. Haha att allt kan bli såhär pga av mig själv.. har bara mig själv att skylla. 
Saknar då man inte hade några problem, saknar då allt var som vanligt. 
I want to get up and walk away from this pain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback