fyfan

Ah, har så jävla ont i magen.. tror den spricker. Har liksom bara tryckt i mig onyttiga saker, skyller på min stora syster haha. jag menar halå i fredags liksom eller igår.. 
Fredag: Min syster kom ju så jag myste med henne & kollade film. jag tryckte i mig pizza fast jag inte var hungrig, sen när vi skulle se breaking dawn så tryckte jag i mig glass med chockladsås.. 
 
Lördag: Ja.. Jag & julia gick till dalvik för jag skulle träna & det var jävligt skönt måste jag säga. Haha men när vi kommer dit så köper vi över ett kilo godis & sen går vi till pizzerian brevid & delar på en pizza men en massa cola.. 
haha det var bara början.. När vi kommer hem så började vi äta godis & kolla film så det blev 10 things i hate about you. Sen rullade allt på, vi åt mer godis & kollade på första saw filmen trodde jag skulle dö för jag är inget fan av äckliga filmer eller skräckfilmer.. Men måste säga att det gick bra endå. Sen rullade allt på.. 
 
Nu ska jag typ fixa i stugan & sen träna & jag menar det för min mage är för fet & efter allt onyttigt jag har tryckt i mig så kan det vara ganska skönt. Annars blir det bara chill, Julia åker hem idag.. det är synd men jag har iaf varit med henne hela helgen så jag är glad. Men jag bloggar mer sen när jag har tid, puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback