Fine

Everything is fine.

Hejsan sötisar, ligger i min säng nu & ska snart packa min väska till imorn för jag ska inte sova hemma. Kan inte säga vart jag ska men ni kommer få veta imorn. allt är bra nu för har pluggat till provet imorn & sen har jag kollat OTH & jag kommer somna i tid haha eller kanske inte i tid men nästan. Ska möta Emilia imorn, vi ska gå till skolan ihop, det var länge sen så det ska bli kul. Det som är mindre bra är att jag slutar 15.25 -.- skulle gärna hoppat över det med nej.. Ska till stan med Ronja efter det & det ska bli super nice eller alltid trevligt att vara med Ronja. Dagen kommer bli bäst haha, men ska fixa & sova men vi hörs imorn puss. 
 
fuck the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback