Drop the world

Hejsan mina fina, nu har jag varit hemma ett tag nu & har precis ätit. Ska berätta lite om min helg eller Lördag-Måndag, så jag startar direkt med idag. 
 
Måndag: Skolan.. men den var okej för vi hade ingen franska så jag överlevde något otroligt bra. Men deppade ihop mot slutet på syslöjden men kan tyvärr inte berätta varför-.- Efter skolan följde jag med lova hem så vi tog bussen med lilla Ronja. Asså jag & lova gjorde inte så mycket hon pratade med en viss person & sen kollade vi på en film eller ja tolv minuter på den.. Sen låg vi bara där i hennes säng & gjorde inget.. & nu sitter jag här i min säng & lyssnar på musik. Juste glömde berätta vad jag gjorde när min franska blev inställd, jag, Lova & Emilia gick till stan & gick bara runt där. Jag köpte två par trosor, väldigt nöjd. Så det var min dag nu ska ni få veta lördag-söndag..
 
Söndag: Hmm, försöker minnas här.. Juste jag var med Nathalie & vi städade hela hennes lägenhet + bilen, är fan stolt haha. Faktiskt kul nej men det blev bra. Sen åkte jag, Nathalie & hennes mamma till IKEA för dom skulle köpalite saker sen åt vi där. Sen handlade vi, åkte hem, gjorde mat sen tränade vi (duktiga tjejer) Vi duschade sen kollade vi film & minns inte riktigt vilken.. Det var söndagen det.. 
 
Lördag: Åkte till Ljungman vid typ tolv eller ett minns inte.. Men vi drog ner till stan & kollade lite där, Nathalie köpte en jacka & jag lite annat. Sen drog vi till a6 & gjorde inget men några HV spelare skulle vara där men vi kom lite sent.. Men men vi kommer se dom fler gånger. Vad gjorde vi sen.. Jo vi drog hem till henne & åt sen kollade vi på trazan & banarne i typ flera timmar & käkade nudlar. Klockan åtta kollade vi på melodifestivalen men det var inte så bra.. De har blivigt så överdrivet sen skulle ju Ulrik vunnit men jaja.. Men Robins låt var helt okej den med. Det var typ det, hände inte mycket mer.
 
Nu vet ni det, kan jag ju säga att jag har studiedag imorn & jag ska bara vara hemma med min underbara lillebror. Vi höres sen. 
 

Bild från idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback