Dagen

Nu har jag ätit lite & tänkte berätta om dagen. Ja skolan var som vanligt, hände inget speciellt liksom.. Efter skolan var jag med Nathalie & Moa, vi gjorde ingenting bara flummade & typ pratade om olika saker. Sen åkte jag hem & var lite med syster, kollat gosskören & ätit. Imorn ska jag bara vara hemma tänkte dra ut & springa på morgonen ska träna som fan för kommer inte komma någon stans annars.. Kanske kollar hockey också för HV spelar mot RÖGLE, men vi får se & ni kommer bli uppdaterade. Just nu sitter jag & deppar med musik men vet inte vad jag deppar över men allt gissar jag på. Så jag ska deppa vidare så hörs vi. puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback