Jag ska älska dig tills mitt hjärta slutar slå.

Hej hej. Har haft en bra dag & igår, sov ju hos Emilia. Vi gjorde inte så mycket kollade på det nya pretty little liars & lite av Sex and the city. Men det var kul eller det var skönt att bara ta det lugnt. Sen idag hade vi bad idag & det var också okej, kasnke inte det roligaste jag gjort men funkar. Slutade tolv, tog bussen med Ronja, Emilia, Mika & Nathalie. Emilia fortsatte hem, Mika & Nathalie skulle vänta på en annan buss, jag & Ronja tog bussen upp till dalvik så hejdå & jag gick till dalviksskolan & kollade på när min lillasyster hade idrott, skulle ta tidiga skolbussen hem. Sen när jag kom hem har jag kollat SATC. 
 
Nu ligger jag i min säng lyssnar på musik & ska snart börja packa ner mina saker tills imorn, ska sova hos Nathalie. Imorn är det ju skolavslutnig så jävla nice, så vi ska bli fixade av min syster & hennes kompis Anna. Kasnke lägger upp bilder om jag tar några. Men ska cykla till henne snart ska bara fixa vissa saker så hörs vi senare eller imorn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback