Hejsan

Okej jag vill be om ursäkt för en sak.
1. Sjukt dålig uppdatering under midsommar har bara haft fullt upp med allt annat (det var kaos). 
 
Det ska bli bättre jag lovar, måste bara hitta något bra att blogga om. Jag kan ju berätta lite om midsommar men går inte in på detaljer för allt var kaos. 
 
Torsdagen: Vi åkte ju upp på torsdagen 20/6 kom fram vid typ sju på kvällen. Började umgås med alla var med min älskade kusin, syster m.m. Sen råkade jag få i mig för mycket alkohol så jag blev lite full, Jag hade kul, sprang runt drack.. vill inte minnas så lämnar det. 
Midsommarafton: Vaknade mådde piss, gick upp åt frukost & sen började jag & Michaela med midsommar stången. Medan alla andra fixade mat & andra saker till fem kampen som dock blev misskyckad.. (kommer till det) När midsommar stången var klar gick vi ner till älven & badade, iskallt var det med uppfriskande. Sen började jag fixa mitt hår & smink eller jag & Michaela. Hon plattade mitt hår & jag sminkade mig själv, jag använde bara solpuder, consealer, mascara & läppglans. Jag hade en lila klänning som var helt okej, lite synd att jag såg för tjock ut i den bara.. Ehm midsommaren var ganska lång så hoppar till femkampen. Jag var i lag nummer fyra med: Min faster Maria, Rikard, Camilla, Andreas, Christer & lilla jag. Men femkampen blev inte så lyckad, grenarna var inte så planerade så vi gjorde bara tipsrundan, bollkastning, kasta ner burkar & kasta stövel. Men jag var ju i det vinnande laget så vi vann ju, ingen big deal för tillslut var ingen intreserad av vem som vann, inte ens jag. Ja midsommar var helt okej mot kvällen, vi åt mat & sov.. en bra dag. 
Midsommardagen: Ja den stora festen i viskans parken, så sjukt kul jag dansade, drack lite & dansade lite till. Sjukt roligt, men sen när festen var slut vid två typ så blev det inte så kul, det blev bråk mer säger jag inte. 
 
Så nu vet ni lite iaf, tummen upp & jag hör av mig. 
Hittade lite bilder från stället på google,så ser det ut i parken & har firat midsommar där sen jagvar väldigt liten & hoppas det blir många fler midsommrar där. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback