17/6

Så jävla bra dag ändå, asså sov ju hos Nathalie så jag cyklade hem typ vid halv ett. När jag kom hem fixade jag & min stora syster ute buren, tömde & plockade massa gräs & la i. Dom ska ju vara ute dygnet runt nu tror vi så dem har en bra bur. Sen fixade jag buren inne så den är ren & rummet med för jag har städat, tummen upp till mig. & nu har jag varit & badat med Linnea & Aslan så allt är underbart. Nu ska jag gå ut till husvagnen & fixa det sista (hade missat lite) Ja sen antar jag att jag ska börja packa lite smått till Sundsvall, åker ju på torsdag, har en känsla av att det kommer bli en bra midsommar & jag dör av längtan för jag vill träffa min underbara kusin, shit jag döööör❤ haha hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback