Today♥

Hej, mår bättre nu efter solsting & allt.. 
Min dag i dag var faktiskt jättebra, vaknade dock lite sent men inte så konstigt när man somnar sex på morgonen.. Jag gick upp, åt frukost med Nathalie då för sov ju hos henne. Det var som vanligt, äter lite, lyssnar på musik & dansar i köket, typ det bästa man kan göra. Sen när klockan var typ halv fyra så gick vi till Dalvik & käkade kebab så jävla nice, bara smällte i munnen. ♥ Ja sen gick vi till henne & tog massa bilder, vissa blev faktiskt bra, ska lägga ut några snart. Ja ganska lam dag men bra för mig, cyklade hem vid halv sju & sen har jag bara fixat vikiga saker så allt är bra. 
Imorn ska jag nog till Nathalie, vi ska cykla till a6 om hon kunde. Måste fixa en födesledags present till min storasyster som fyller 19 imorn & sen måste jag fixa lite saker till mina små älsklingar. Kommer nog bli en bra dag.  
Vi hörs sen, puuuuuuuuuss
♥♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback