One Tree Hill

förlåt igen för dålig uppdatering.. men har inte haft något intressant att blogga om. 
 
Min dag har varit tråkig, jag har bara städat så finns inget intressant i det. Men nu mot kvällen har jag bara tagit lugnt & kollat på serier. Jag kollade först på det nya PLL avsnittet & det börjar bli sjukt jobbigt att inte veta vem "A" är.. Sen kollade jag klart på H2O just add water.  (en gammal serie som gick på disney chanel.) Och sist med inte minst ska jag se OTH, är i slutet på säsong tre så har liksom fem säsonger kvar.♥ Men det går fort kommer snart vara klar & då ska jag nog se om Gossip Girl. Om inte Teen Wolf är helt klart & jag ska se om den serien.. Har lite att fundera på.. Säger godnatt & puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback