On my way

Väntar på att Nathalie svarar, har messat & ringt typ 50 gånger men hon svarar inte.. Så får se om jag åker till henne, men hoppas hon kan kolla sin mobil eller läsa detta typ NU!! Sur blir jag snart, vill iväg typ nu & inte senare ikväll.. Men skitsamma, sitter & lyssnar på musik & kollar andras bloggar. When the stars go blue med Tyler Hilton & Bethany Joy Galeotti är sjukt bra, en av mina favorit låtar nu ♥
 
Imorn ska jag till IKEA med pappa, vi ska fixa ramar till mina bilder, kollade igenom gamla bilder med Malin & pappa sa att jag fick ta några. Hittade några fina på mig med pappa, en med mig & mamma, en med mig & Julia & lite till ♥ Kommer bli super bra tror jag eller det ska bli bra, kan visa bild sen när det är klart♥
Nu ska jag se om One Tree Hill är taggad till tusen förfan, OTH is my life ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback