Bara för att jag älskar dig ♥ /Mickis

Tjännaaa Annas läsare! Tänkte att jag (Michaela, Annas älskade kusin) kan bidra med ett inlägg när jag ändå har tillgång till hennes inloggning efter att ha fixat hennes header.. Hon måste ju få en liten surprise någon gång! hehe, busigt!
Ville bara säga att min kusin är bäst så fortsätt följa hennes blogg!.. annars får ni med mig att göra! nejdå, jag är inte farlig så bli inte rädda! ;) hehe
..och bara för att visa hur söta vi är ↓ speciellt jag då *host*. Haha, nej, med det menar jag att Anna är söt och att jag älskar henne - kan ge tillbaka lite iaf efter alla inlägg hon gjort om mig.
Jag kan inte riktigt beskriva hur mycket jag gillar dig Anna, inga ord räcker lixom till...
 
men men, LOVE YOU BABE!♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback