30/7-13

Liger i husvagnen & gör inget. Nathalie ska träffa Mattias & Anton så hon håller på att fixa sig. Ska be lite om ursäkt för dålig uppdatering men har inte orkat. Nu ska jag väl kolla klart på mitt TCD avsnitt (the carrie diaries) har lite kvar så ska se klart det & sen kommer Teen Wolf ut så då ska jag se det. Passar på nu när jag är ensam.
 
Imorn är det onsdag & jag vet inte vad som händer, vet inte vad som händer nu resten av veckan. Pappa, Mirkka, Arwid & kanske Malin ska ner till Sussie hon har stuga nere på vestkusten & jag kanske ska med men tror jag stannar hemma. Kan behöva lite ensam tid. Eller Linnéa skulle vara hemma så är väl med henne. 
Men ska dra, puuuuuss. 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback