Vilken dag

Vilken jävla dag.. Fyfan ska aldrig mer vandra till hallby. Nej men trodde man skulle ta den vanliga vägen men nej då tar man värsta omvägen som man kan ta & tar död på alla elever-.- Ja iaf mig.
Så jag behöver inte träna idag så det var lite bättre. Är med köttbullen nu & vi gör ingenting så det var mindre bra men vafan ska man göra hos mig liksom? Finns inget att göra... Kanske ska se hockeyn sen när HV krossar Brynäs så det är ju nice haha! Men nu får ni lite bilder (alla är typ på mig men ändå.


Kommentarer
Fanny Svensson säger:

Sv; Du frågade ju varför jag och min kille gjorde slut och här är svaret "Det funkade tydligen inte, hans känslor svalnade, och han hade tydligen träffat en annan." Så det är därför det har tagit slut, men vi är "vänner" i alla fall.
Kram! :)

2013-02-26 | 14:59:49
Bloggadress: http://fennysvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback