Jean Baptiste Maunier

Fastnat för Jean Baptiste Maunier, en för jävla söt fransk kille som dödar med sitt utseende & röst. Mina vänner tycker han är dålig men jag har fastnat för hans röst så kan inte hjälpa det. Jag "upptäckte" han när vi kollade på en film på franskan som heter gosskören. Måste säga att jag gillade den skarpt, handlar om en skola för pojkar som har gjort saker som man inte borde & lärarna behandlar barnen väldigt illa tills det kommer en lärare som ser att barnen behandlas på ett sätt som dem inte borde.  Så jag tipsar den haha okej den är på franska men ändå.. Ville tipsa om den filmen & han, OMG han dödar! 
 
 
 
en gammal video men så bra musik & han när han sjunger solo
 
 
 
En till video men här sjunger han med en tjej som heter Clemence & är väldigt duktig hon med. 
Så jävla snygg, kolla på han!! Haha jag typ dör men lyssna iaf på han för hans röst är helt otrolig tycker jag iaf! 
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback