Jag har inte alls dålig kondition..

Det var ju så att jag skulle ut & springa & sen göra övningar inne.. Men jag var tvungen att hoppa över sprängningen för mina skor ger mig skavsår & det gjorde skit ont när jag bara gick i dom.
Så jag gick in igen, började städa mitt rum så det är klart & efter det började jag med mina övningar. Kommer ha träningsvärk i mina lår & mage imorn hehe.. Men visst det är en skön känsla. Men skulle gått lite bättre om det inte var för min jävla dåliga kondition-.- men jag får bara träna upp den lite haha.. Nej men den här veckan blir det sten hård träning, ingen läsk & inget godis! Men gör ett undantag på torsdag för vi får ha med oss godis till engelskan & då måste man ju passa på! (Inte alla dagar man får det) men ni får ha en skön kväll så hörs vi nog senare! Puuuuuuuuuus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback