Home alone

tja, tja bloggen sitter i minn säng & ska se det nyaste pretty little liars avsnittet. Följer matchen mellan HV71-TIMRÅ & är ensam hemma. Så jag har det mysigt, matchen är helt okej.. det är 0-0 ni i andra perioden så tycker HV kan börja göra lite mål så blir jag glad! De spelar bra iaf så det är ju lite bättre.
Men imorn är det ju fredag & jag typ längar som en liten galning, har två anledningar.
1. min älsakade kusin kommer !
2. jag fyller år på lördag !
så allt är sjukt bra just nu, ska bara försöka överleva skolan som vanligt & sen ska jag till nathalie & typ bleka hennes hår igen för det blev inte bra när vi gjorde det i dag.. så det var lite synd så vi får försöka igen!
ska göra mitt så hörs vi sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback