frågor

UTSEENDE
Hur lång är du?- 163cm 
ögonfärg?- blå, grön, gråa
Hårfärg?- brunett
Stil?- vet inte, den vanliga?

DU TYCKER OM ATT..

Kramas?- ja
Kyssas?- ja
Sova?-  ohja
Gå upp tidigt?- usch nej
Vara ensam?- Ibland 
Lyssna på musik?- ohja, alltid
Att vara med vänner?- älskar det
Vara kär?- ibland..
Vara i skolan?- jadå

KÄRLEK
Är du kär?- Ja
Hur många seriösa förhållade har du haft?- 1 eller 2
Är du rädd för kärleken?- näe, men rädd för att bli sårad
 
HAR DU NÅGONSIN..
Pussat en tjej?- jadå
Pussat en kille?- jajamen
Gråtit inför mer än 10 personer?- ohja
Smygit ut sent på kvällen?- typ
Slagit någon på skoj? aa
Blivit slagen på skoj? aa
Gråtit till sömns?- jadå
Skrikit ord som hora till någon?- ja men har aldrig menat det 

Sovit över 12 timmar?- jao
Varit vaken en hel natt?- det tror jag

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta?- Cola lätt
Rosa/Blå?- blå
Tv/Dator? dator
Smink/Inte smink?- smink
Platt hår/lockigt hår?- jag gillar båda, beror på vilket humör jag är på asså
IPhone/Samsung?- IPhone

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng?- Nahalie 
Smsade dig senast?- Mirkka
Ringde dig?- pappa
Pussade dig?- ?

HYGIEN
Hur ofta duschar du?- varje eller varanan dag
Använder du deo?- klart
Brukar du borsta tänderna varje dag?- ja 
Använder du parfym?- varje dag

FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek?- bra ibland och dålig ibland, det varierar
När kramade du någon sist?- idag
Saknar du någon speciell person?- ja, min kusin & min syster 
Har du svårt att bli riktigt kär?- sådär
Är du singel?- ja ..

HAR JAG?

Systemkamera?- nej
Egen tv?- nej 
Egen dator?- ja 
Högtalare?- ja, det tror jag
Telefon?- nej
Vad för mobil?- svart iPhone 4 
Eget rum?- jadå
Bra vänner?- dom bästa 
Underbar familj?- jadå
Något djur?- ja, två marsvin, 2 katter och min bonus mamma har en häst

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG

Gråtit?- ja
Varit jätte glad?- super glad 
Köpt något?- hår klämmor 
Sjungit?- Haha jadå  
Saknat någon?- Ja..
Pussat någon? ja 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback