Everything will be okey in the end. If it's not okey, it's not the end.

 
Lalalalalalala, hej, tja, hejsan..
nej men sitter vid mitt fina skrivbord med datorn framför mig, så jag tänkte skriva ett litet inlägg för att vara snäll. HAHA, vem lurar jag? sanningen är den att jag har tråkigt & orkar inte gå till stugan & fixa sängarna..
Skolan var helt okej, vi fick fika på morgonen för en i min klass ska flytta till USA & idag var hennes sista dag. Min morgon började bra & det blir bättre. Vi hade bara tre tråkiga lektioner efter det.. vi hade matte, svenska & engelska. Engelskan var okej för vi kollade bara på film så det var inget problem sen slutade vi för vi hade ingen biologi så jag blev överlycklig alltid kul & sluta en timme tidigare. Så jag överlevde lätt, sen var jag hos nathalie men det visste ni redan så nu ska jag till stugan eller snart för jag orkar inte men jag måste annars dampar min pappa sönder & sen ska jag hjälpa till med maten-.- orkar inte det men vad gör man inte.. Michaela & dom kommer vid åtta så det blir jättebra. Ska säga redan nu att jag kanske inte bloggar i helgen för jag brukar glömma bort det när michaela är här så jag vet inte.. Det kanske dyker upp något inlägg, får hoppas på det så hörs vi sen.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback