30 frågor om mig.

 
Tänker inte skriva så mycket nu men ni ska få 30 frågor om mig så ni vet lite om mig & jag bloggar om det mesta men om jag ska vara helt ärlig så bloggar jag mest om vardagen.
 

1.  Vad heter du ? Anna wikström

2. Hur gammal är du? Jag är 14

3. Vart bor du ? Jönköping

4. Hårfärg? Brunett

5. Ögonfärg? typ blå/grå/gröna..

6. Hur lång är du? 163 cm..

7. Kär? vet inte?

8. Hur många har du kysst? två tror jag..

9. Singel eller upptagen? Singel

10. Dumpat någon? Ja..

11. Vad har du för mobil? Iphone 4

12. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Shoppa, skänka lite till barncancer fonden.

13. Favorit färg? Svart, lila & blå.

14. favorit filmer? A walk to remember, the notebook & twilight.

15.  Favorit bok? 14 år till salu.

16. Vad gillar du mest med dig själv? ehm vet inte? men mitt hår tror jag..

17. Vad gillar du minst med dig själv? Min vikt.

18. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan- Min pappa.

19. En person du älskar- Älskar många men min kusin Michaela.

20. En person du hatar- Hatar många

21. Beroende av något just nu? Godis..

22. Har du några piercingar? Öronen.

23. Har du någon förebild? vet inte..

24. Har du någon favorit kändis? nej..

25. Vad åt du senast? Pizza..

26. Vad vill du ha just nu? Vatten..

27. Vad är klockan nu? 01.52..

28. Har du några syskon? Ja, fem styckna.

29. Vad heter dina syskon? Julia, Linnea, Malin, Arwid & Denniz.

30. Är du nöjd med ditt liv? Nja.. sådär.

Nu vet ni lite haha, bloggen är inte helt klar än. Finns små saker som ska fixas så den blir nog helt klar snart förhoppningsvis. Men ni får ha en bra natt så höres vi.

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback