Ni vet en vanlig uppdatering?

Tänkte göra en normal uppdatering, inte bara massa låtar eller bilder. 
Min dag idag har varit bra, jag vaknade vid nio sjöng för Malin som fyller 12 år idag & sen åt jag frukost. Vad gjorde jag sen? Jo jag städade mitt rum sen städade lite i huset, gjorde tvätten & plockade i vardagsrumet.♥
Helt ärligt så har jag varit väldigt väldigt lat idag som annars men lite för lat idag.. Jag har kollat OTH typ hela dagen & letat nyårs klänning ska försöka ta bilder på den imorn när det är lust, hoppas det inte regnar. Gillar den verkligen, min strorasyster Linnéa har gjort den själv super fin, den är lite kort för min del men jag överlever ska ju ha strumpbyxor under. ♥ Så nu har jag ätit & firat klart malin, hon fick bra födelsedags presenter, hon fick:
One direction täcke & kudde
Örhängen & nagelgrejer 
En ring
Ögonskugga
& nog det hon blev mest glad över, hon fick en Iphone 4s
 

Så tror hon fick en toppen dag, nu ska jag kolla på oth bara ta det jävligt lugnt..
imorn är det söndag & jag ska packa & fixa lite olika saker, försöka ta bilder på klänningen.
hörs senare, puuuusss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback