Just nu

Ligger jag i sängen med min dator, håller på att planera veckan lite  & har inget planerat.. suger dock. 
Har precis duschat skönt äntligen ren, har bäddat rent sängen också & det skönaste som finns är ju att krypa ner under en ny bäddad säng♥ ♥ ♥ 
Klockan börjar bli ganska så mycket så ska ta & fläta mitt hår & sätta på OTH tills Paradise hotel börjar sen blir det fan att försöka sova inte för jag tror det kommer gå är seg men inte så trött LOVE LIFE! 
 
Imorn är det tisdag ska inte upp förens 06.40 jävligt skönt bara upp & klä på sig sen dra mot skolan & överleva dagen, vilket jag tror kommer gå väldigt bra♥ Kommer såklart uppdatera imorn liksom hallå en självklarhet♥ 
okej så puuss & godnatt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback