H E L L O

Nemen tjena vad kul att ni tittar in här på kvällskvisten. Inte världens bästa uppdatering nu i helgen men jag sa ju att jag inte skulle blogga så mycket. 
Idag så kom jag hem från Nathalie vid typ 15.20 ja på ett ungefär.. Började fixa mitt rum & sen julstäda. Julgranen är uppe & det är rent överallt! ska bli kul & se hur länge det håller haha.. 
Nu har jag duschat ska fläta håret & se ett one tree hill avsnitt sen är det bara att släcka allt & sova eller ja i mitt fall försöka. 
 
Imorn är det ny dag & sista veckan  i skolan, snälla låt veckan rinna igenom behöver mitt lov nu! Har tandläkaren också vid tre så får gå lite tidigare från svenskan.. Hoppas jag blir av med min tandställning skulle vara så jävla skönt! Men det får vi se imorn. Säger godnatt nu så hörs vi imorn. 
Saknar min storasyster, snart ses vi, bara åtta dagar kvar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback