F O T O

En bild från idag, kommer fler imorn eller söndag, blev faktiskt helt okej. Vi ska ta mer imorn så det är bara att vänta. 
 

Annars nu så sitter jag i Emilias säng ska snart hjälpa hennes mamma med att skala potatis. Annars blir det bara chill kväll ska typ se lite filmer, vet att vi ska se LOL det var länge sen & det är lätt en film man kan se om 100 gånger iaf jag. ♥ Så om just du inte har sätt den så är det ju bara att se den, är ett måste. 
 
Om ni inte har något bättre för er så kan ni gå in på Emilias blogg: http://www.nattstad.se/emiliaegertz för hon har börjat med film fredag kl 19.00. Så varje fredag lägger hon ut en film om jag förstår det rätt, tror dagens film var 10 things i hate about you. En riktigt bra film om jag får säga det själv så det är värt att gå in & kolla. 
 
Men nu ska jag återgå till mitt så hörs vi senare ska skicka in något bra ♥ Ha en bra fredag kyss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback