Dagen + helgen

Min dag idag var helt okej fast det var torsdag, dagen var seg men okej. 
Lektionerna gick bra men jag var så sjukt seg så jag somnade ju nästan på SO lektionen.. Kanske dags att somna i tid? Jo kan ju vara en bra idé. 
Nu har jag städat klart borde gjort mer men klockan börjar bli mycket & jag måste göra min SO läxa + duscha så dags att sätta lite fart. 
 
Imorn är det fredag, yey änligen helg liksom, som spenderas med Emilia. Ska ta massa bilder så hoppas på okej väder, ska försöka få med henne på stan lite snabbt så jag kan fixa sista julklappen. Kommer bli en toppen helg i think, i hope. ♥ Det är vad som händer & självklart blir det uppdatering i helgen ska inte glömma er ♥ 
 
Så nu vet ni ska fortsätta med mitt, hörs lite senare! Ha en bra torsdag kväll.
kyss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback