BOOM BOOM BOOM BOOM

Känslan när man går upp & mamma bara klockan är 12.50.. Min känsla var typ jaha ja okej vad ska man göra nu?
Så jag gick till köket, gjorde frukost & nu sitter jag här.. Okej jag har ju inga stora planer för idag men man vill ju inte sova bort hela dagen. Jag vet bara att jag ska se JVM Sverige - Finland. Tror sverige vinner, juniorerna är sjukt bra så hoppas på det bästa. ♥ Sen klockan fyra spelar HV mot Örebro så ska hålla mig uppdaterad där med & hoppas att vi spelar bättre idag för i torsdags var det en ren katastof. Så ganska mycket hockey på schemat sen får vi se jag ska försöka blogga så mycket jag kan, lovar. Hoppas eran lördag är bra & fortsätter åt det hållet, kyss!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback