50 frågor om mig

1. Vad heter du? Anna
2. Hur gammal är du? 14
3. Vart bor du? Jönköping
4. Hårfärg? brun/svart typ..
5. Ögonfärg? blå/grå/gröna
6. Hur lång är du? 163cm 
7. Kär? vet inte.. 
8. Singel eller upptagen? Singel & sökande vafan! 
9. Hur många har du kysst? Inte många..
10. När och vem kysste du senast? Kommer fan inte ihåg haha.. 
11. Var personen bra? det var han säkert
12. Vem kramade du senast? Min storasyster
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Oj.. vet inte? en sommar kanske..
14. Dumpat någon? ja
15. Blivit dumpad? ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? En snäll & en kille som kan ta en som man är. Bra utseénde & stora händer. 
17. Vad har du för mobil? Iphone 4 
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Ge lite till min familj, rest med bästavän & ge lite till barncancer fonden. 
19. Favoritland? Har inget
20. Favoritfärg? Svart, lila & blå 
21. Film? Kärleks filmer t.ex the notebook & titanic! 
22. Bok? Hatar att läsa.. 
23. Killar eller tjejer? killar 

24. Vad gillar du mest med dig själv? Oj jag vet inte.. 
25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag är konflikt rädd & att jag får jätte lätt PMS!
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Kan inte säga en, men min familj & mina vänner!
27. En person du älskar – Nathalie 
28. En person du hatar – Haha hatar många, riktigt många.. 
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll, festar aldrig.. typ.
30. Saknar du någon just nu? Saknar många! 
31. Vad är det bästa som hänt dig? Jadu jag vet faktiskt inte.. 
32. Beroende av något? Socker, min dator & HV71
33. Ditt livs största misstag? Har många tyvärr.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Oj vilken svår fråga men skulle välja Nathalie, Michalea & min familj. 
35. Har du några tatueringar? No, är ju bara 14.. 
36. Piercingar? yes, öronen & ska ta i tungan snart hoppas jag. 
37. Vem är mest lik dig? Min storasyster Julia
38. Har du någon förebild? No 
39. Vad ska du göra idag? Plugga & se på OTH! ♥
40. Vad är det värsta du vet? Falska människor & att bli sårad.
41. Vad är det bästa du vet? att vara med dem jag älskar & att äta massa mat!
42. Vad åt du senast? Majs
43. Vad vill du ha just nu? pengar, min bästavän & ett bättre liv.

44. Vad köpte du senast? Godis
45. Vem är din favorit kändis? Channing Tatum & William Karlsson (från HV)
46. Vilken är din favoritställning? Om ni menar sex vilket jag tror så är jag oskuld.
47. Tränar du? Ibland haha typ aldrig men borde göra det (magen växer)
48. När går du och lägger dig? Olika varje dag
49. Skulle du kunna såra personen du älskar mest av allt? Nej aldrig. 
50. Är du nöjd med ditt liv? Nja det kunde ju varit lite bättre! 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback