19/12

Bild från igår..

Hello mina fina idag torsdag & som jag skrev igår så kommer det bli en bra dag hoppas jag.. Det här inlägget är tidsinställt så jag sitter nog på bussen påväg till Lova för börjar kl 09.00! 

Får dock lite ångest över att det redan är den 19 december känner att tiden går lite för fort + att jag inte har någon julkänsla, vill bara bli av med jul & nyår så jag kan börja om. Hoppas på att 2014 blir ett toppen år men tänker inte stå & säga att 2014 kommer bli det bästa året för sa så förra året & ja 2013 blev ett rent helvete om jag får uttrycka mig så. Sen har det ju funnits bra saker men nästan allt har varit skit.. Men jag kan ju alltid hoppas right? Okej nog från mig hoppas eran torsdag blir bra så ska jag försöka höra av mig underdagen, puss ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback