17/12

Tisdag var det i dag ja & för min del så var det en helt okej dag, gjorde inget bara kollade film eller gjorde julkort.. 
Min sista lektion blev inställd så fick sluta en timme tidigare, skönt var det så jag tog en promenad till Dalvik & tog den tidiga bussen ye♥ Så nu är jag hemma & ska se one tree hill borde ju göra matte diagnosen men tror jag skiter i den för känner mig inte säker på allt med algebra en.. Mycket bättre att göra den sen när jag känner mig säker istället för att göra den nu & få alla fel. 
Kvällen ser ut som vanligt ska ut & gå lite sen, duscha & kolla paradise hotel när det kommer ut vid 22.30 för kollar på tv3play. Men jag kommer uppdatera mer så vi hörs sen! 
kyss!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback