100 fula frågor

 1. Hur gammal är du om fem år? 19

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Malin & Linnéa

 3. Hur lång är du? 163 cm

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? Dear john tror jag..

 5. Vem ringde du senast? Julia 

 6. Vem ringde dig senast? Julia

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Jaa, älsklingen ♥ 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är olika men jag föredrar nog mer sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dem är skilda

10. När såg du senast din mamma? 1 år sen & några månader

 11. Vilken ögonfärg har du? blå/grön/grå

12. När vaknade du i dag? 08.30

 13. Vilken är din favoritjulsång? Last christmas

14. Vilken är din favoritplats? min säng 

15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj jag vet inte, hatar att tänka på framtiden.. men hoppas på något bra ställe.

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Skuggorna 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min underbara kusin♥

19. Hur stor är din säng? Jag vet inte, men inte så stor..

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? oftast utan 

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två ibland tre.

 23. Hur många landskap har du bott i? två

24. Vilka städer har du bott i? Två, Stockholm & nu Jönköping

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

 26. Är du social? Nja inte direkt

27. Vilken är din favoritglass? all glass

28. Vilken är din favoritefterrätt? Har ingen

29. Tycker du om kinamat? Ja helt okej

30. Tycker du om kaffe? nej spakar röv

31. Vad dricker du till frukost? oftast vatten

32. Sover du på någon särskild sida? sover jag ensam så ligger jag lite hur som helst men sover jag med någon så ligger jag oftast ytterst

33. Kan du spela poker? nej

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja det gör jag väl..

 35. Är du en beroendemänniska? Japp.

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Ja men inte nu är ju bara 14 men senare i livet självklart!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska lite franska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja en gång (ramlade ner från en trappa)

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!!

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, marsvinssaker & familjen

 42. Äger du dyrbara smycken? Nope

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? TVD & Oth men det går ju inte så mycket längre..

 44. Kan du rulla med tungan? Nejj

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag vet inte, Nathalie ibland..

46. Sover du med gosedjur? nej eller ibland

47. Vad har du för ringsignal? någon konstig 

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En stickad tröja

 50. Flirtar du mycket? nej det gör jag inte

51. Kan du byta olja på bilen? Nej har inget kökort & jag kan inget om bilar

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nopp ingen bil you know..

 53. Vilken var den senaste boken du läste? jag vet inte läser aldrig

 54. Läser du dagstidningen? Haha nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope

56. Dansar du i bilen? Har ingen bil & svaret är nej

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix fm tror jag..

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En hemlighet

 59. När var du i kyrkan senast? Malins Lucia

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? går ju på högstadiet, finns en snygg SO lärare & en super het biblotikarie.. 

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? När jaf var på böda sand i en vecka

 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Nathalie tror jag men kommer inte på vad..

63. Vad lyssnar du på just nu? Half a hart med One direction

64. Har du varit med i tidningen? en gång 

65. Vad är det konstigaste du ätit? vet inte massor haha

66. Vem såg dig naken senast? grannen.. haha nej jag vet inte.

 67. Vad är det för färg på din tandborste? rosa

 68. Hur imponerar man på dig? Oj.. jag vet inte att vara super snäll & att oftast ställa upp..

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Michaela eller Nathalie

 70. Har du någon piercing? öronen men vill ta i tungan

71. Din största vinst? 20 kr på en triss haha nej min srörsta vinst är nog min bästavän

72. Civilstånd? Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Feliciamelander.se & andra bloggar

74. Är du fåfäng? Nej det tror jag inte 

75. Ångrar du någonting du gjort? det finns en del

76. Hur gammal är din pappa? Han är 40 

77. Vilket är ditt drömjobb? Att få jobba med barn typ dagis

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Resa med bästavän

79. Vad har du haft för husdjur? Har två hundar, Två marsvin ´, en kanin, två katter & min bonus mamma har en häst.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Finns massor kan inte välja, sorry..

81. Svär du ofta? Lite för ofta

82. Sverige när det är som bäst? En varm sommardag, ligga på stranden med bästavän

83. Kan du åka slalom? Nej har aldrig prövat & klarar mig utan

 84. Vad har du ätit i dag? Kyckling med ris & sås sen tårta.

85. Vad har du för utbildning? Går i skolan

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? ingen..

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? ingen

88. Vilken är din bästa egenskap? att jag är snäll & en bra vän

89. Vilken är din sämsta egenskap? att jag tar åt mig för mycket & tar ibland saker för givet

 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? har inga haha

91. Saknar du något? ja mycket

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja speciellt min egen haha nej ja det är klart.

 93. Vad gör dig ledsen? allt typ, är så jävla känslig

 94. Vad gör dig glad? Roliga saker, familj & vänner

 95. Har du varit gift eller förlovad? nej tyvärr

96. Vad ska du göra i helgen? Är i stockholm så har ingen anning..

 97. Vad är det knasigaste du gjort? Skämt ut mig för mycket, typ för min klass & så vidare

 98. Vad har du för laster? vad är det?

99. Vem är din förebild? Har ingen riktigt men jag älskar Sophia Bush 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Kolla OTH & sova♥


Har ju redan gjort frågor men har så tråkigt, så ni får 100 till.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback